4 comments on “Przesłanie dla Pelianito z 14 stycznia 2013 – „…dni stają się coraz ciemniejsze, wasza wiara zostanie mocno poddana próbie.”

  1. O Matko! Słyszałam.
    Kiedyś doradziłeś mi Łukaszu, żeby nosić medalik jako ochronę przed wpływem szatana i właśnie do Gazety GPC został dołączony poświęcony medalik z Krzyżem św. Benedykta. Założyłam ten medalik i czytając artykuł przyglądałam się zamieszczonemu obok obrazowi Archanioła z mieczem w ręku trzymającego na łańcuchu mocarza, siłacza. Po kilku chwilach usłyszałam na klatce schodowej (za drzwiami) łomot ogromnych łańcuchów. To nie było przesłyszenie bo mój kot też to słyszał a łańcuchy były potężne choć ich tam materialnie nie było.
    Został uwolniony??? czy pojmany?

    BTW, „spuszczony z łańcucha” kojarzy mi się z… psem ;/

      • To świetnie :) Może nieszczęścia, które się wydarzyły to była jej sprawka.
        Dawniej ludzie lepiej orientowali się w sprawach duchowych a teraz zrobili się nowocześni i nazywają to babskim gadaniem. Gdy nie rozmawiamy o działaniach złego a słyszymy -Bóg tak chciał- to chwieje się nasza wiara. Przecież zło, które panoszy się na świecie ma swoje pochodzenie. Zaskakujące są fakty, że sprawcami okropnych zbrodni często są całkiem spokojni, zrównoważeni ludzie. Bądźmy czujni. Zły jest przebiegły i kłamie, oszukuje, zwodzi. Gorszy niż zaraza!
        Jak perfidnie przekonują do eutanazji, że jest to skracanie cierpienia, niosą ulgę i pomoc, nazywają godną śmiercią – to jest nakłanianie do samobójstwa a samobójcy trafiają do piekła.

      • W tych czasach rzeczy normalne nazywane są nienormalnymi, białe to czarne, prawda to kłamstwo, dobro to zło i tak dalej…

Skomentuj

