3 comments on “Opętania wśród dzieci to nie fikcja – ksiądz egzorcysta Michał Olszewski SCJ. Ostrzeżenie przed bajkami, gadżetami okultystycznymi, energiami, kryształami, magicznymi kamieniami, zaklinaniem i in…

  1. Jako dzieci też czytaliśmy bajki. Chciałyśmy być wróżkami, czarodziejkami, chłopcy rycerzami itp. Lecz nie wynikały z tego problemy. W PRL-u nie były dostępne gadżety, rekwizyty magiczne ale kiedyś miałam bliskie spotkanie z chłopcem uzbrojonym w siekierę. Obyło się bez egzorcyzmu, chwila dobroci zażegnała niebezpieczną sytuację.
    Martwią mnie także zakamuflowane symbole. Ktoś wyśledził na świecie kilka takich miejsc, gdzie są wyznaczone punkty pentagramu.

    Zaintrygowało mnie w tym artykule wspomniane słowo, dźwięk, wibracja… om. Nawiasem mówiąc jest powszechnie używane przez elektroników, jako jednostka [ohm]. Kiedyś włączyłam, przypadkowo tę intonację, dziwne wrażenie, mój kot także zareagował dziwnie. Skradał się czujnie w tym kierunku. Szybko wyłączyłam, nie czekając na dalszą reakcję. COŚ w tym jest.
    Jak wieść niesie „Na początku było Słowo…” Ale ja nie mieszam się do tego :)

      • Niektórzy traktują te sprawy jako żart a konsekwencje bywają straszne właśnie przez nieświadomość.
        W poprzednich wiekach używano symboli ale oni wiedzieli co z tego wynika. Nawet Nostradamus, który zajmował się magią, wróżbiarstwem, także okultyzmem niektóre księgi ciskał w ogień nawet do nich nie zaglądając. Wiedział jak niebezpieczna jest ich zawartość.
        Chrońmy dzieci, one są ciekawskie.

Skomentuj

