7 comments on “KONIEC ŚWIATA??? – To nie koniec świata, lecz początek triumfu Bożego

  1. „Ziemia stanie się jakby pustynią. Wtedy nastanie pokój i pojednanie Boga z ludźmi.” – czy tak ma wyglądać triumf Boży ???
    Proszę nie posądzać mnie o defetyzm czy herezję, jednak w moim odczuciu Chwała Boga powinna być wznioślejsza.
    Przytoczone proroctwa pochodzą z wieków XIV, XVIII, XIX a mamy wiek XXI więc może się zdezaktualizowały albo już się kiedyś wydarzyły lecz nie zostały odczytane.
    Co nam po tym, że będzie straszna wojna i ocaleje tylko „garstka chrześcijan” jeżeli olbrzymia większość zginie a może nawet zostanie skazana na wieczne potępienie?
    Przykro mi w imieniu nie tylko swoim ale także owiec porzuconych wilkom na pożarcie.

    • Ależ będzie wzniosła. Świat materialny stanie się jakby pustynią. Ludzie wtedy zrozumieją, że tylko w Bogu jest nadzieja. Wtedy właśnie nastąpi Powtórne Przyjście.
      To nieprawda, że przeżyje tylko „garstka chrześcijan”. Wojna nie zniszczy całej ludzkości. Przed tymi wydarzeniami nastąpi ostrzeżenie, będzie okazja na nawrócenie. Zginą ci, którzy mimo to nie wrócą do Boga, lecz nie będzie to olbrzymia większość. Coraz więcej osób szuka prawdy, bo wie, że na tym materialnym świecie jest coraz trudniej, a mamona szczęścia nie daje. Zaczynają rozumieć, że znajdują się w matrixie. Tylko najzatwardzialsi się nie nawrócą, a nie będzie ich aż tak wielu, jeśli będziemy modlić się na różańcu świętym.

  2. „Dzieła pychy ludzkiej wniwecz się obrócą, woda i ogień je pochłoną. Karą za zbrodnie świata będzie wojna, głód, prześladowanie Kościoła. Nie ma nikogo kto by błagał o miłosierdzie i przebaczenie dla ludzi. Obojętność na krzywdy, bogacenie się kosztem innych wywoła odwet. Niegodziwiec wejdzie do wnętrza Kościoła i zasiądzie w Świątyni Bożej… Ciągle rozszerzano błędy, które doprowadziły do utraty wiary. Zbiorowe zbrodnie, nienawiść, pycha, egoizm i wyzysk, pogarda dla słabszych zamiast pomocy i opieki – to wizja obecnego świata. Rozpocznie się krucjata przeciw hegemonii białej rasy. Kataklizmy ugaszą wojnę… będą wielkie i straszne.
    Trudno ocalić jednostki, kiedy giną miliony. Amerykanie wzywać będą miłosierdzia Bożego, którego sami nie mieli dla innych (wojna ale nie u nich – Wietnam, Kuwejt, Irak… tam też ginęły dzieci, gorsze były?).
    Prawa Boskie są stałe i niezmienne! Zło wraca do tego, kto je stosował i to jest karą od Boga. Nie jest możliwe odwrócenie tej próby.
    … Rozpocznie się to w noc bardzo zimną. Grzmoty i trzęsienia ziemi trwać będą dwa dni i dwie noce. W trzecią noc nastanie ogień , w dniu następnym świecić już będzie słońce.
    Gdy ludzkość nie zmieni swojego postępowania kara zaskoczy świat; sroższa od pożaru w domu, gorsza od ognia.”
    – Możliwe, że Lewiatan wyłoni się z czeluści. To nie jest żart!

    • Tak. Coraz bardziej zastanawiam się nad datą 21.12. 2012r. Chyba naprawdę w niej coś jest.
      To ja Ci zacytuję coś takiego: Dz 2, 14-28
      Dz 2, 14-36
      14 Wtedy stanął Piotr razem z Jedenastoma i przemówił do nich donośnym głosem: «Mężowie Judejczycy i wszyscy mieszkańcy Jerozolimy, przyjmijcie do wiadomości i posłuchajcie uważnie mych słów! 15 Ci ludzie nie są pijani, jak przypuszczacie, bo jest dopiero trzecia godzina dnia, 16 ale spełnia się przepowiednia proroka Joela:

      17 W ostatnich dniach – mówi Bóg – wyleję Ducha mojego na wszelkie ciało,
      i będą prorokowali synowie wasi i córki wasze,
      młodzieńcy wasi widzenia mieć będą,
      a starcy – sny.
      18 Nawet na niewolników i niewolnice moje
      wyleję w owych dniach Ducha mego,
      i będą prorokowali.
      19 I sprawię dziwy na górze – na niebie,
      i znaki na dole – na ziemi.
      Krew i ogień, i kłęby dymu,
      20 słońce zamieni się w ciemności,
      a księżyc w krew,
      zanim nadejdzie dzień Pański,
      wielki i wspaniały.
      21 Każdy, kto wzywać będzie imienia Pańskiego,
      będzie zbawiony.

      22 Mężowie izraelscy, słuchajcie tego, co mówię: Jezusa Nazarejczyka, Męża, którego posłannictwo Bóg potwierdził wam niezwykłymi czynami, cudami i znakami, jakich Bóg przez Niego dokonał wśród was, o czym sami wiecie, 23 tego Męża, który z woli postanowienia i przewidzenia Bożego został wydany, przybiliście rękami bezbożnych do krzyża i zabiliście. 24 Lecz Bóg wskrzesił Go, zerwawszy więzy śmierci, gdyż niemożliwe było, aby ona panowała nad Nim, bo Dawid mówił o Nim:

      25 Miałem Pana zawsze przed oczami,
      gdyż stoi po mojej prawicy,
      abym się nie zachwiał.
      26 Dlatego ucieszyło się moje serce
      i rozradował się mój język,
      także i moje ciało spoczywać będzie w nadziei,
      27 że nie zostawisz duszy mojej w Otchłani
      ani nie dasz Świętemu Twemu ulec skażeniu.
      28 Dałeś mi poznać drogi życia
      i napełnisz mnie radością
      przed obliczem Twoim.
      Co ty na to? Chyba bardzo podobne jest nie?

      • Na pierwszy rzut oka mam skojarzenie z 27/ nie dasz Świętemu Twemu ulec skażeniu. Jest to sugestia, że powietrze, może nawet wszystko ulegnie skażeniu (poprzez środki chemiczne, siarkę ?).
        Może nic się nie stanie ale nie zaszkodzi mieć w domu taśmy do oklejania okien, wywietrzników oraz wodę do picia.
        Już wiele razy słyszało się o różnych datach końca świata, jednak tym razem odczuwam niepokój. Wiele zjawisk niespotykanych w naturze się pojawiało. Ja też coś niezwykłego widziałam, stąd moje zainteresowanie i czujność.

  3. Z najnowszych informacji: według eksperta, który na nowo odczytał pismo Majów, zawierające datę 2012, oznacza ona przejście do nowej ery, a nie koniec ludzkości.
    21.12.2012 to data symboliczna. Przez Majów postrzegana była jako odzwierciedlenie dnia stworzenia. Opisuje jakiegoś boga, a nie przełomowe wydarzenie dla całej ludzkości.
    Inskrypcja (częściowo zatarta na pękniętym kamieniu) została tak przetłumaczona:
    „Ma się dokonać trzynastego b’ak’tun.
    Jest czwartym Ajaw trzecim K’ank’in
    co uczyni ‚widzialnym'[?].
    Jako manifestacja B’olon-Yokte’
    w wielkim ‚nadaniu’.”
    Eksperci, naukowcy siedzą, myślą i nikt nic nie wie. Skąd my to znamy??? Ale myślą na ten temat więc coś w tym jest – jest powód do myślenia. Nawet NASA „puściła parę”, że bardzo blisko Ziemi przeleciała duża asteroida a obserwując rój spadających meteorów zarejestrowała niezwykle silny rozbłysk jednego z Geminidów.
    Ja też nic nie wiem ale… przechodzi obok mnie na ulicy kobieta i słyszę: HRrrrr… 21-go grudnia nie wychodzę z mieszkania.
    -Nie bój się i nie lękaj bo Bóg Twój jest z tobą-
    Mam pytanie: czy mrówka widzi słonia? Chodzi mi o proporcję w widzeniu, czy coś malutkiego może widzieć coś ogromnego?

    PS. Mam nadzieję, że spotkamy się tu po świętach i razem pośmiejemy się z tej przepowiedni.

    • Też mam taką nadzieję ;) Jednak ostatnio ogarnia mnie jakiś niepokój przed czymś nieznanym, potężnym, co ma się wkrótce wydarzyć. Współczuję tym, którzy mieszkają w miastach. Jeśli doszłoby do katastrofy to nie mieliby ani prądu ani wody. Z jedzeniem pewnie też byłby problem. Mimo to wiara w Boga potrafi czynić cuda. Niech się boją ci, którzy mają coś na sumieniu, takiego poważnego.

Skomentuj

