One comment on ““Godzina Szatana” – Livio Fanzaga, Diego Manetti. O pysze duchowej, o ratunku pod płaszczem Niepokalanej, o Ojcu Pio i nie tylko…

  1. Ojcze Pio, wiem jak wiele brakuje mi do tego żeby podobać się Panu Bogu i wiem jak wiele źle robie ale staram sie to naprawić byc lepszym czlowiekiem, bardzo potrzbuje pomocy Pana Boga, Twojej, prosze spojrz na mnie z wysokiego Nieba uproś mi błagam łaski zdrowia szczęscia błogosławieństwa szczęśliwego życia na Ziemi, prosze oddal, ocal nas od wszelkiej choroby smierci i nieszcześć , ocal od szatana wszelkich przekleństw i złych przygód, oddalenia od Boga błagam pokornie, nie wiem do kogo sie zwrocić – Ty byłeś i jestes przykladem miłosci do Boga ja wiem ze jestem marnym pyłem ale błagam uproś u Boga aby pozwolił mi i mojej rodzinie ludziom cieszyc sie zdrowiem szczesciem i blogoslawienstwem Bożym aby nas nic zlego nie dosięgneło. AMEN !

Skomentuj

